TikTok’un e-ticaret platformu İspanya’da açılıyor

TikTok’un E-ticaret Platformu “Shop” İspanya’da Yayına Girdi!

Çinli sosyal medya devi TikTok, e-ticaret platformu olan “Shop” ile İspanya pazarına giriyor. Avrupa genelinde yaygınlaştırılacak olan bu özellik, İspanya’da kullanıma sunulduğu duyuruldu.

İspanya’daki TikTok kullanıcıları artık alışveriş yapabilecekleri videoları paylaşabilecek, canlı alışveriş akışlarına katılabilecek ve dijital vitrinlerdeki katalogları inceleyerek uygulama içinden alışveriş yapabilecekler. Ayrıca, İspanyol işletmeler ve içerik üreticileri de yakında uygulama üzerinden ürün satışı gerçekleştirebilecekler.

2021 yılında beta testine başlayan TikTok Shop, önce İngiltere’de hizmete sunulmuş ve daha sonra Endonezya, Malezya, Filipinler, Singapur, Tayland, ABD ve Vietnam gibi ülkelerde de kullanıma açılmıştı. TikTok, bu yıl içerisinde TikTok Shop’un ABD’deki işletmesini 17,5 milyar dolara çıkarmayı hedefliyor. Geçtiğimiz yıl Black Friday’de 100 milyon doların üzerinde satış yapan TikTok Shop, geçen yıla göre satışlarını üç katına çıkarmıştı. Ayrıca, Kara Cuma ve Siber Pazartesi hafta sonunda TikTok Shop’ta alışveriş yapanların sayısında yüzde 165’lik bir artış yaşanmıştı.

TikTok Shop, Amazon’a rakip olmanın yanı sıra Çin menşeili diğer şirketler olan Temu ve Shein gibi platformlara da meydan okuyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir